laupäev, juuli 28, 2007

JÕUETUS sexist

Piilusime Maarjaga mõni hetk tagasi HMN-i kodulehte. Viimaks nägime infot, mis huvitas meid väga. Negatiivne info on ka info: SEXILE SAANUD ME JÄRJEKORDSELT RAHA. St projektile "Vaikus on sexikas".
Tõesti mul jõuetuse tunne.
Tahaksin kõigele käega lüüa. Alla anda. Lihtsalt. Kuidagi lollakas kasutu tunne on mul.
Mis moodi peaks projektide (loby)tööd tehtama, et ükskordki rahastadakse normaalsel viisil või vähemasti öeldakse lohutuseks hoolivaid sõnu - nagu Päikeselill või ka BAPP. Tean küll, ety lohutussõnad on vaid viisakussõnad. Ilusa kombekohased.
Kas ongi Eesti Ühiskonnale selliseid teemasid olemas... või vaja... Või ehk piisab tõepoolest ainult kaldteede teemadest... et olla õnnelik... rahulolev inimene...
Kas üleüldse LEEPÜ´t ongi vaja... Sest meie sõnum ei jää kõlama... Võib - olla mina ja ka Maarja (SORRY, Maarja, et räägin sinu eest praegu!) lihtsalt oleme kasvanud kõrgemale ja kaugemale, kui mõnigi teine inimene meie ühiskonnas... Me ei taha leppida vaid igapäeva elulisi pisiasjadega...
Vahel on mul tunne, et ma ei sobi siis maailma tõemeeli...

Homme on mu tuju arvatavasti parem ja "jonnin" naerdes edasi...

15 kommentaari:

kukupai ütles ...

Tere!
Sellise projekti pealkirjaga ajad ju HMN-i puritaanid tagajalgadele, selge see, et siis raha ei saa. Äkki teed veits ümber ja proovid uuesti. Kui siis raha saad, tee just seda, mida mõtlesid.
Ma pole tegelikult veel vaadanud, kas seekord üldse puuetega inimestele raha anti. I kvartalis lükati KÕIK nende projektid tagasi, ainult TPIK sai 10.aastapäeva konverentsiks, kuna esinejate hulgas oli ka õiguskantsler.

Tõnu Samuel ütles ...

Vabandust mu rumalust, sattusin juhuslikult lugema seda blogipostitust ja ei saa midagi aru. Mis asi on MHN? Millele ei saanud raha?

kukupai ütles ...

HMN on hasatmängumaksunõukogu, mis jagab korra kuus raha erinevatele projektidele (haridus, sotsiaal jne)

Maarja ütles ...

Ähh, see ei üllata tänapäeva psühhiaatrias ammu enam kedagi, et ainult Koda saab raha. Ja tibile tänud komplimendi eest;)

Maarja ütles ...

Ähh, see ei üllata tänapäeva psühhiaatrias ammu enam kedagi, et ainult Koda saab raha. Ja tibile tänud komplimendi eest;)

Maarja ütles ...

Sry, nüüd läx topelt:P

Tiia ütles ...

Nii hea on sellel teemal komme lugeda :)

Täh kukupaile, et vastasid Tõnule pooled küsimused!

tõnule veel lisa infoks: soovime korraldada koolitust erivajadustega inimeste sexuaalsusest, mis siiani suhteliselt vaikiv tabu teema, kuid mis siiski igal inimesel olemas sünnist saadik. Kirjutasime selle tarvis projekti "Vaikus on sexikas". Meil lektoridki olemas.

Maarja, sinule naeratan vaid :)

Tiia ütles ...

Kindlasdti ei jätta jonni sexiga :P Muutame veelkord... Niikaua kuni rahule jääme ;)

kukupai ütles ...

selge, siis sain kohe õieti aru, mis projektiga tegu on.
Mis mul viga seletada, ise HMN-ga küllalt puid-maid jagatud.
Aga Sa andsid mulle hea postituse teema, kui valmis kribatud, annan teada.

kukupai ütles ...

Tehtud!

Tiia ütles ...

Kohe loen... :)

Lisette ütles ...

Tiia, minu sõber ja kolleeg Ardi Ravalepik tegeleb hetkel sellise ideega, et panna kokku grupp erivajadustega inimestega tegelevatest MTÜdest ning neile projektikoolitust teha... kirjuta mulle (lisette@diversity.ee), kas oleksite (LEEPÜ ja muud MTÜd, millega seotud oled) sellest huvitatud, ehk saame kuidagi abiks olla!
Kui koolitust ei pea vajalikuks, siis võid teinekord minu käest projektikirjutamise või fondide suhtes niisamagi nõu või abi küsida, aitaksin alati!

Tiia ütles ...

oi, kui hea :)

Maarja ütles ...

Mhm, ex see ole see teema, et asju saab mitut moodi öelda - nagu selles juudi anekdoodis, kus Rabinovitš pidi Goldšteini käest laimamise pärast vabandust paluma, ja tegi seda siis nii, et (hääletoon on juurdemõeldav:P): "Teie, Rabinovitš, olete AUS INIMENE ??? Ahhahhaa, ANDKE ANDEKS !!!"

Maarja ütles ...

Mhh, Goldštein Rabinovitši käest ikka:)